Eveline-to-Australie.reismee.nl

8-7-2015

Lamsbout

Vandaag moesten Louis en Jasmin voor controle naar de dokter, en Louis zou tevens de eerste inentingen krijgen. Voor die tijd langs de babyshop, we moesten een fopspeen omruilen, en Jasmin wilde gelijk naar de kinderwagens kijken. Het was waarschijnlijk een dure winkel, maar je slaat achterover van de prijzen hoor! Jasmin liet zich van alles uitleggen en demonstreren over de diverse wagens, zodat ze precies weet welke wagen ze moet zoeken op de Australische marktplaats. Want we hebben gelukkig een erg prijsbewuste schoondochter, die liever de spullen 2e hands koopt, als het er nog knap uitzoet. En gelijk heeft ze, je kunt je geld maar 1 keer uitgeven. Daarna naar de winkel van het Leger des Heils, Jasmin slaagde voor een leuk truitje, ik helaas niets gevonden. Ook geen leuke kleertjes voor Louis, er is duidelijk een ander circuit voor 2ehands babygoed, want in de opshops is bijna niets.

Vervolgens naar de dokter, en ik ging me vermaken in de opshop daarnaast. En laat ik daar nu gelukkig wel slagen, ik heb een paar leuke dingen gekocht, waaronder een paar echte Australische kinderboekjes. Nog even langs de drogist voor babyparacetamol, want gezien de inentingen wilde Jasmin op alles voorbereid zijn. Terug naar de praktijk, waar ik nog even moest wachten voor ze klaar waren. Allebei helemaal goedgekeurd, Louis zelfs 300 gram gegroeid in een week, dus dat gaat goed!

Op naar de Aldi, (uiteraard lagen alle boodschappentassen in de auto aan de andere kant van de weg) dus een doos gepakt en daar de spullen in. Gelukkig was het niet al te ver naar de auto, en ik kan de doos gebruiken om de lege ruimte in m'n koffer op te vullen.Want dat wordt wat hoor morgen, ik heb natuurlijk veel minder mee dan op de heenweg. En het moet wel allemaal goed vast zitten!

Thuis bleek Louis heerlijk door te slapen in de maxicosi, dus Jasmin aan het eten begonnen, lamsbout! Daarna zelfs de lamingtons kunnen afmaken, dus het was een geslaagde middag. Pas bij de 2 na laatste lamington begon Louis te brullen om een maaltje, dus ik heb de klus afgemaakt. Ze zijn heerlijk! Bekertje warme chocola erbij, jammie!

Louis wordt nu naar bed gebracht, dus ik heb tijd voor m'n log. Straks even de aardappels opzetten, nu de nieuwe fopspenen aan het uitkoken. Ik moet dus wel de tijd in de gaten houden terwijl ik zit te tikken. De foto's volgen wat later, want ik wil nog een foto van de lamsbout maken!

Jaja, alweer m'n laatste diner hier. Morgen maken we een lekkere salade voor de lunch, want van warm eten komt morgen niets, ik moet om 18.00 op het vliegveld zijn. Dus het avondten wordt een sandwich. (Ik krijg wel eten in het vliegtuig, maar dat is natuurlijk niet om over naar huis te schrijven, hooguit op het log

Undecided
).

Dus dit zal de laatste zijn vanuit Australië, waarschijnlijk vrijdagavond de laatste, als ik weer thuis ben.

Reacties

Reacties

Jellien

Dan wens ik je alvast een goede reis. Met ongetwijfeld gemengde gevoelens, want je laat veel liefs achter maar er wordt ook vol liefde op je gewacht door de thuisblijvers. Ik heb genoten van je daagse belevenissen. Ga je verhaaltjes missen ????!

Jellien

Ha, de vraagtekens moeten smileys zijn :-)

Margreet

Wat jammer dat het alweer bijna om is.
Hele goede terugvlucht en tot snel ???

Margreet

Mijn vraagtekens zijn zwaaiende handjes, hihihihi

Marianna

Goede reis terug Eveline

Nel en Jos

Het zit er dus al weer bijna op. Aan je verhalen hebben we kunnen zien, dat je het wel heel leuk vindt daar "downunder". Dat wordt afkicken. We wensen je een heel goeie terugreis.

Martin (opa)

Ja ja,vrouwtje van mij, aan alles komt een einde. Maar wij aan deze kant van de bol,zitten ook weer op jou te wachten.
Ik lees net, om o6:10 van Jasmin dat jij daar nog even aan het stofzuigen bent! Wat leuk dat ik jou niet anders ken! Voor jou vertrek nog even zuigen! Het lijkt wel of jij dan geen lekker gevoel hebt als jij het niet doet. Maar doe maar wat jij niet laten kan.

Gelukkig heb ik bij ons thuis na 4 weken ook even gezogen. Kon helemaal zien waar ik geweest was en waar niet! Ik heb ook die groene jongens op de vensterbanken nagelopen en diegene die niet meer de juiste kleur hadden,in de groene bak gekieperd. Bij Ranzijn een paar mooie vervangers gehaald dus het valt helemaal niet op volgens mij en anders meer wel!
Kling klong zegt mijn bellefoon! Oh daar ben jij vlak voor jou vertrek! Nou sgatje, een ontzettend fijne vlucht en ik lees jou wel weer in Dubai tijdens je stop over! Dikke knutten en tot morgen 13:15 op Schiphol. xxxxx Mart

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!