Eveline-to-Australie.reismee.nl

1 juli 2015

Coolum Beach

Vandaag beloofde wederom een mooie dag te worden. Toen Louis zijn ochtend-tukkie deed, zijn wij het benedendek (soort balkon) op gaan ruimen. En het bedje bij goed licht eens goed bekeken, en tot de conclusie gekomen dat sommige plekjes nog wat verf konden gebruiken. Zo gezegd zo gedaan, en gelijk de spiegellijst gedaan, die ook wit moet worden. Ook nog een was opgehangen, en jullie vragen je misschien af, waarom ik zo vaak de was ophang. Nou, de foto laat het zien, het is een heerlijk plekje, pal in de zon, dus je staat er gewoon bruin te bakken terwijl je de was ophangt.

Om 12 uur wilde Louis weer wat eten, en wij hadden ook honger, dus naar boven voor lunch en voeding. Het kliekje van de quiche van gisteren plus wat sla was een heerlijke lunch. Terwijl Jasmin met Evert belde, barstte er plotseling een hoosbui los. Ik rennen naar beneden, en gauw gauw de was er af. Nog even 10 minuten in de droger en klaar was Lien. De bui was snel weer over, een paar donderklappen en weg was ie.

Louis in het autostoeltje, en wij naar Coolum Beach voor een wandeling langs het strand, over de boardwalk. Op de terugweg zouden we een kopje thee gaan drinken. Maar we maakten er een flinke wandeling van, zo'n 4-5 km, omhoog en omlaag, en toen was het cafe gesloten. Nou ja, dan maar thuis thee, Louis z'n eten en dan aan het avondeten beginnen. We hebben pasta met saus gegeten, en aardbeien met chocola voor toe. YamYam!

Morgen voor de laatste keer naar de verloskundige, benieuwd wat Louis inmiddels weegt. In de lengte is hij zeker weten gegroeid, hij past de pakjes die ik mee heb genomen al bijna niet meer met die lange benen van hem! Daarna hopelijk buitenshuis lunchen en nog een bezoekje afleggen. We zien wel, altijd afwachten wat het weer èn Louis doen!