Eveline-to-Australie.reismee.nl

Zondag 28 juni

Thais!

Vandaag hadden we hier ook een "rustdag", omdat we vannacht Evert naar de Airport hebben gebracht. Gelukkig heeft Louis het grandioos gedaan, hij heeft de hele weg geslapen, ook op de luchthaven bleef hij lekker maffen, en werd pas wakker toen we nog 10 minuten van huis af waren, precies op tijd voor z'n nachtelijke voeding.

Voor dat we sliepen was het natuurlijk al dik 2 uur, dus vandaar de rustig-aan-dag. Evengoed nog een hoop gedaan, een luierwas, bed verschoond en dus een lakenwas, boodschappen bij de fruitshed gedaan want er was geen fruit meer in huis. Gelijk een emmer honing gescoord voor Mart, die waren zelfs in de aandbieding, dus wat wil je nog meer. We gaan hem vacuum verpakken, dus dat moet goed gaan.

Thuis gekomen Louis in bad en een babymassage met olie, zowel borstvoeding en een fles vol in z'n buik en toen staakte hij z'n gevecht tegen de slaap en vertrok naar dromenland. Daar hebben wij toen ook maar gebruik van gemaakt door in de rust-stand te gaan. Daar na heeft Jasmin een Thaise maaltijd gekookt, want ik had de lunch verzorgt. We verdelen de taken eerlijk hier in huize van den Berg. Zo hoeft degene die kookt, de keuken niet op te ruimen.

Tijdens het koken kwam er een kookaburry in de boom zitten, die maken een kabaal 's morgens vroeg!

Morgen gaan we een nieuwe poging wagen om behang te verkrijgen!

Martin (opa)

Jij had beter behang kunnen meenemen in plaats van die klasse 6 handel!

eveline

Ja, daar kom ik nu ook achter. Nu ja, dan Evert maar, die mag 60 kg mee nemen tenslotte.

marja

ik denk dat dat behang nog wel even op zich laat wachten. maar goed een rustdag is ook belangrijk voor iedereen.