Eveline-to-Australie.reismee.nl

dinsdag 23-6

Italiaans

We blijven natuurlijk geheel in stijl, iedere dag eten we uit een ander land. Vandaag was dat pizza, helemaal zelf gemaakt, uiteraard zou ik bijna zeggen.

Maar voor dat het zover was, hebben we nog een drukke dag. Jasmin heeft vandaag uitgeslapen, dus Evert en ik hadden de wacht over Louis. Eerst oma even douchen, en toen papa. Evert is de tafel gaan schuren en voor de 2e keer in de lak gaan zetten, toen kon ik met het bedje aan de gang. Je kunt tenslotte moeilijk schilderen, als er iemand naast je staat te schuren! Er moet nog 1 zijkant van het bedje, maar daarvoor moeten we het bedje even draaien, anders heb ik geen goed licht erbij. Dus die komt morgenochtend. Ondertussen was Jasmin ook uit bed, en kon zich over Louis ontfermen. Daarbij was ze ook nog bezig met het maken van tomatenketchup en barbecuesaus.

Daarna was het tijd voor de was. Evert ging alvast even boodschappen doen voor lunch en avondeten. Na de lunch is Evert gaan vliegen, en wij hadden het plan om na de voeding van Louis een wandeling te maken naar de aardbeienfarm, om daar een aardbeienijsje te nuttigen. Helaas kwamen we er toen achter, dat de kinderwagen nog achterin de auto stond die Evert mee had. Dan gaan we zelf maar wat lekkers maken vonden we, dus dat hebben we gedaan, een cake met rozijnen en vijgenjam. Louis heeft heerlijk geslapen vanmiddag, dus misschien moeten we meer gaan bakken, dat bevalt hem kennelijk wel, zo'n lekkere lucht in huis!

Nu even wachten tot Louis zijn avondvoeding op heeft, dan maken we nog warme vanillesaus bij de cake, die bedoeld is als toetje na de pizza's.

Je ziet, een bezige dag, ik heb zelfs helemaal vergeten foto's te maken. Morgen beter!

Nienke

Klinkt weer heel goed! Wij hebben gistermiddag een chocoladecake gebakken, overgoten met chocola, was vast minder gezond dan jullie creaties maar Mart heeft iig ook iets te snoepen!

martin (opa)

Hey tijger van mij, zo de troep aan deze kant is weer opgeruimd. Was erg gezellig zo met Sara en Nienke hier te eten. Sara had met boodschappen doen bloemkool uitgezocht. En als toetje stroopwafel vla. Eerlijk is eerlijk een niet bio lekker toetje. Ik ga nu even naar de buren aan de overkant. De verwarming krijgen zij niet aan! Welterusten en vannacht 02:00 i luve you xxxxx Mart

marja

gezellig iedere dag een ander land op het menu lekker hoor als ik dat zo lees, en dat bakken heerlijk natuurlijk louis denkt vast bij zichzelf jammie jammie maar helaas nog niet