Eveline-to-Australie.reismee.nl

vrijdag 19-6: the ocean

Naar het strand

Weer een prima nacht gemaakt, werd keurig wakker op de tijd dat ik thuis ook wakker wordt, namelijk rond half 7. Dus ik ben al helemaal op de tijd van Australië ingesteld!

Lekker bij huis gerommeld vanmorgen, was opgehangen, en toen Louis sliep, gauw met Jasmin naar de fruitshop. Daarna heeft Evert een lekkere lunch gemaakt met de restjes van woensdag.

Toen Louis klaar was met z'n middagslaapje, en Evert met zijn klussen rondom het huis, en de was weer was opgevouwen, zijn we nog even naar de oceaan gereden. Eerst langs de rivier (Maroochy River) heen, en langs het strand weer terug gelopen. We liepen nu precies aan de overkant van Mooloolaba, waar we zo'n 3 jaar geleden waren. Verlies ik het tasje van mijn camera! Terug gelopen, en ja hoor, gevonden. Uiteraard in het enige plasje water wat er op de rotsen lag, maar gelukkig zat er niets in het tasje, dus schade beperkt tot een ietwat zoutig luchtje aan het tasje.

Zoals je op de foto's kunt zien, worden baby's in Australië achterin de kofferbak verschoont. Ik snap nu dus ook, waarom er een grotere auto moest komen!

Thuis gekomen had Louis natuurlijk honger, dus Evert en ik hebben het eten voor een groot deel klaar gemaakt, waarbij de instructies vanaf de bank door Jasmin werden gegeven. Jasmin heeft zelf de vis gebakken, mahimahi voor degenen onder ons met vis-kennis. En toen natuurlijk lekker zitten smullen met elkaar.

Nu even het ochtendblad lezen, dat komt hier pas 's middags op mijn laptopje te voorschijn. Ben nu erg nieuwsgierig naar het dagje uit van opa en Sara, die zijn terwijl ik dit zit te tikken, nog onderweg.

Reacties

Reacties

Martin

Mijn date en ik hebben bijzonder genoten van de historische driehoek. Was erg ruw op het IJsselmeer. Beetje zee ziek!
Maar een chocolade koek en een flesje appelsap deden wonderen. Je krijgt er alleen zo'n zere duim van?????
Maar goed wij hebben onze trip volbracht. Nu nog even bank hangen met Sara en Dora op de platte plaat en op naar Mama.

marja

lekker dat je genoten hebt van de ocean en dat verschonen tja een ieder doet dat weer anders. is niet erg als het maar gelukt is daar gaat het om

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!