Eveline-to-Australie.reismee.nl

Aangekomen in BliBli

Goedemiddag allemaal.

Want hier is het middag, bij jullie 6 uur 's morgens!

We hebben net geluncht. De reis van Dubai naar Brisbane is prima verlopen, we waren wel wat laat weg, en dus ook wat vertraagt aangekomen. Precies om 6 uur plaatselijke tijd tikten we moeder aarde weer aan. Een fijn gevoel hoor! Toen nog een kwartiertje taxieën en we legden aan. Helaas nu niet een rij voor mezelf, maar wel 1 lege stoel naast me, dus wel genoeg ruimte om de benen goed te strekken. Geen praatje met de buren dus, maar muziekje op en de ereader, dan vermaak je je wel hoor!

Even een eindje lopen vanaf de gate, maar dat is natuurlijk heerlijk als je zo lang hebt gezeten. En Margreet, heerlijk die opvallende koffer, daar was er maar 1 van op de band!Maar douane en security gingen van een leien dakje moet ik zeggen. Voor mij een Chinees die e.e.a. bij zich had, dus die werd doorgestuurd, toen ik zei dat ik Dutch cheese had en stroopwafels mocht ik zo doorlopen. Om 6.45 kon ik Evert omhelzen, die hier in Australië overal boven uit steekt, dus die had ik zo gespot. Even over achten waren we 'thuis'. Knuffelen met Jasmin en Louis natuurlijk.

Al een lekker eindje gelopen naar het dorp, en sushi gekocht voor de lunch. Die is nu op, vader en moeder met Louis om een tukkie, en ik op bed een verhaal schrijven.

En nu een tropische regenbui, en ondertussen de meest vreemde en mooie vogelgeluiden. 't Is net of je in Artis loopt.

Reacties

Reacties

Nienk

Fijn om te lezen, terwijl jij je reis hebt afgerond hier dus lekker geslapen, geniet van jullie eerste avond! X

Ankie

Fijn dat je er bent en al lekker geknuffel hebt met de hele familie en natuurlijk met de kleine Louis leuk om je zo te volgen doe je best met je verhalen

Jellien

Wat een mooi verhaal, je schrijft leuk. Nu heerlijk genieten van je verblijf daar. Maar dat zal zeker lukken. Doe Evert en Jasmin onze hartelijke groeten!

Janine

Lieve stoere zus, zo even in je eentje de halve aardbol rondgereisd! Geniet nu lekker van de familie en alle andere mooie dingen. Hou ons op de hoogte.

boukje

Fijn dat je er bent en nu genieten van een heeerlijke vakantie.

evelien

Goed te lezen dat je er bent.Nu dan Groots genieten daar. X

Margreet

Hier zit een tikkeltje jaloers iemand, hahahaha. Lekker gaan genieten

Ella

Fijn dat alles zo goed gegaan is. Een heel gezellige tijd wens ik je toe

marja

gelukkig dat je veilig bent geland en op naar een ontspannende vakantie

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!