Eveline-to-Australie.reismee.nl

Dubai Airport

Hoi Allemaal,

Na een goede vlucht en de beschikking over 4 stoelen, waar ik dus languit gebruik van kon maken zijn wij toch keurig op tijd geland in Dubai.

Ik ga nu even de inwendige mens versterken met een hapje en bijbehorend drankje. De volgende vlucht naar Brisbane zal gaan boarden zo rond 7:00 uur Nederlandse tijd. 9:00 hier in Dubai. Ik ben heel nieuwsgierig hoe deze 2e vlucht zal bevallen met de A 380 Zit er tenslotte toch zo'n 14 uur in voor ik Evert een pakkerd kan geven!

Allemaal de groetjes en een dikke knuf,

Eveline

Mart is zo lief geweest, om een verhaal voor mij te plaatsen, want meer dan sms-en lukte niet op Dubai. Hij heeft een prachtige foto geplaatst, maar ik zat helaas in het ouwe stuk van de luchthaven. Daarom lukte het internetten misschien ook niet.

Het eten en drinken was niet nodig, was al aardig volgestopt in het vliegtuig, en door dat tijdsverschil ben je toch van slag. Tenslotte werd het diner om half 11 's avonds geserveerd!

Maar daarna wel lekker geslapen, dankzij de 4 stoelen, ik kon gewoon languit liggen. Jammer dat het maar een korte vluht was!

Reacties

Reacties

marja

zo das snel gegaan, eerste stuk zit erop en wat een drukte daar in dubai. geniet van de volgende vlucht en hoop dat je weer royaal kan zitten of languit kan genieten. succes in down under.

Jellien

Wat een avontuur! Betwijfel of ik dat alleen had aangedurfd, maar ja, je kinderen en kleinkind straks te zien is natuurlijk een prachtig vooruitzicht! Blijf genieten en goede reis verder. XXX

Margreet

Hopelijk heb je ook wat extra ruimte op de lange vlucht. Gorde reis nog ff

Ella

Succes met het vervolg van je reis. Wanneer ik dit schrijf zal je alweer in het volgende vliegtuig zitten. Ik hoop dat je een gezellige buurvrouw(man) naast je hebt waarmee je een beetje kletsen kan. Dat verkort de reis.

Ankie

Hele wereld reis geweldig die foto's

boukje

Hoi Evelien.
Ik lees net je bericht ,en je zit op dit moment al lang weer in de lucht.
Goede voortzetting van de reis,de laatste loodjes ,heel veel plezier straks met je zoon schoondochter en kleinzoon

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!