Eveline-to-Australie.reismee.nl

Het laatste avondmaal

Jaja, dat hebben we vanavond met zijn allen genuttigd bij de Chinees in Krommenie. We waren bepaald niet de enigen die dat deden, dus het was maar goed dat Martin had gereserveerd. De namen zorgden natuurlijk wel voor verwarring, want de kelner zei heel netjes tegen ons allemaal meneer of mevrouw Haak. Ja, dat ging niet goed, er zat maar 1 Haak aan tafel. Hij gaf het op, en zei alleen nog maar meneer of mevrouw. Maar we hebben heerlijk gegeten, en Sara deed gezellig mee. Fijn dat ze al groot is, en goed mee kan doen in het restaurant. De beste man kwam nog met kinderbestek, maar dat konden we op tijd tegenhouden. Stel je voor, je bent 4, dan eet je niet meer met kinderbestek, dat is voor babie's!

Na afloop nog even kletsen buiten,iedereen een kus, en met een brok in de keel de straat uit lopen.

Afscheid nemen is niet mijn sterkste punt!

Dat wordt morgen nog wat, en vervolgens over dik 3 weken weer zo'n moment. Ik zeg: afschaffen dat afscheid nemen!

Tot de volgende, die zal vanuit Bli Bli komen denk ik zo.

Barbara

Lieve Eveline,
Wat een enorm eind vliegen is het naar Australie...je komt pas woensdag aan zie ik! Spannend weer om er te zijn straks en de nieuwe baby te mogen knuffelen. Ik zie je weer als je terug bent. Een hele goede reis en groeten aan Evert en Jasmine! ????
Liefs, Barbara

Maarten en Linda

Het was erg gezellig en lekker, bedankt voor het etentje.
Een goede reis en heel veel plezier in Aussie.

Barbara

Die vraagtekens waren bij het intypen nog smileys!

Jellien

Ik wens je een goede reis toe, Eveline, best wel spannend om zo 'alleen' op pad te gaan. Maar straks heerlijk genieten van je kleinzoon! Maak maar mooie foto's van dat lieve mannetje en zijn trotse ouders, dan kunnen wij ook meegenieten. Veel plezier!

marja

je laatste maal heb je al gehad op naar een vliegtuigmaal
succes daar