Eveline-to-Australie.reismee.nl

VAKANTIE!!!!!!!

Ja hoor, de vakantie is begonnen! Vanmiddag om 16.45 de deur van de Bonte Ruiter achter mij dichtgetrokken, en ik denk dat ik alles goed heb achtergelaten. Ik heb in ieder geval mijn best gedaan! En heerlijk weer vandaag om je vakantie mee te beginnen.

Nu genieten van een paar dagen betrekkelijke rust, voor ik de reis ga aanvaarden. Betrekkelijk, omdat je toch het huis in een enigzins schone staat wilt achterlaten, en de voorraadkasten goed gevuld wilt hebben. Maar dat is een prima methode om de werkstress te verbannen.

Vanavond eens kijken hoe zwaar de koffers zijn, als ik alles heb ingepakt. Eigenlijk proefpakken dus, want er moet nog gewassen worden. (Dan weet ik namelijk hoeveel kaas ik morgen kan halen om mee te nemen.)

De laptoptas bij Bol.com vandaan is prima, de uitvoering voldoet aan mijn wensen, namelijk goed voor de laptop, maar ook ruimte erin voor de spullen uit de handtas. Dat gaat een mooie foto worden, als ik bepakt en bezakt klaar sta.

Advies van Evert, om een joggingbroek aan te trekken in het vliegtuig, maar die heb ik niet. ik doe m'n stretchspijkerbroek aan, die zit ook heel lekker. Verder staan er dik 300 boeken op m'n ereader, dat moet toch voldoende zijn

Laughing
.

Reacties

Reacties

Nienke

Ik heb wel zo'n broek voor je, maar ofwel charmant is....

Martin

Gewoon die stretchbroek ziet er lekker strak uit! Het oog van de mede passagiers wil ook wat!

Cor

Heerlijk Evelien vakantie ik heb het zelfde gevoel Martin kan mooi alles lezen van jou en ons en alles komt niet te gelijk gezien het tijdsverschil.
Veel plezier een fijne reis en geniet ervan.

marja

het komt nu wel heel snel dichtbij voor jullie. maar dan heb je ook wel wat voor een goede reis en een schitterende knul die aan de andere kant wacht op zijn oma. het zal beslist lukken. heel veel plezier en geniet van de vlucht en van je ereader.

Boukje

Hoi Evelien .

HEEEERlijk dat je nu vakantie heb ,de reis duurt lang maar als je er eenmaal bent ,lekker genieten ,een maand lang in het mooie Australie samen met je Zoon en Schoondochter en het kleine mannetje ,je kleinzoon ,heel veel plezier Oma.

Kimberley

Wij lezen ook mee!
Een goede reis gewenst en een heel mooie tijd daar!
Groetjes Martijn, Kimberley, Jimmy en Ravi

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!