Eveline-to-Australie.reismee.nl

De koffers!

De koffers!

Vandaag bij een lieve collega een koffer opgehaald, een echte Samsonite. Lichtblauw, met een levensgrote stikker van een schilderij van Herman Brood er op. Die ga ik goed herkennen daar in Brisbane!

Hij heeft het formaat hutkoffer, dus daar moet alles met gemak in kunnen, ik denk zelfs dat ik Martin er in zou kunnen verstoppen.

Floris heeft ook nog de handbagagekoffer gebracht, (met nog een andere koffer, maar die is wat klein, vandaar de koffer van de collega)

Nog precies 3 weken, dan zit ik in de lucht op weg naar Louis!

Inmiddels heb ik nog een aantal mensen aan de mailinglijst toegevoegd, dus ik hoop dat jullie dit bericht ontvangen, het is dus gelijk een testbericht.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!