Eveline-to-Australie.reismee.nl

Een kleinzoon!

24 mei: Een kleinzoon geboren!

Zo, er is wat te melden! Op 21 mei is onze kleinzoon Louis Benjamin van den Berg geboren! Het is een pracht van een baby, we hebben hem zelfs al op Skype gezien en gehoord! Ook moeder en vader maken het goed, en zij genieten met volle teugen van hun prachtige zoon.

Het mag duidelijk zijn, dat ik nu popel om te vertrekken. Alhoewel het toch ook een beetje dubbel voelt, want ik laat hier natuurlijk ook heel veel liefs achter. Maar ik denk maar zo, dat waardeer je dan weer des te meer als je terug komt na 4 weken!

Het zelfgemaakte dekentje is goed aangekomen in Australië, en het wandkleed is vanmiddag ook afgekomen, en gaat mee in de koffer. Uiteraard heb ik al het nodige verzamelt wat mee moet, kinderboekjes, een Hollandse trommel met stroopwafels, fotoalbums, nette schoenen van Evert die nog steeds hier waren, enzovoorts enzovoorts. De gevraagde kaas wordt daags voor vertrek gekocht, afhankelijk van hoeveel kilo er nog bij kan. Heeft er iemand nog retour vracht van uit Australië, want ik ga natuurlijk met een lege koffer terug. Misschien kan ik aan een mooie schapenvacht komen, en ik kan ook nog voor avocado's gaan, die koop je daar gewoon langs de weg. Maar ik ga daar toch ook nog lekker struinen in de OP shop, (de kringloopwinkel), en uiteraard moeten er souvenirs mee. Vanaf nu hier thuis maar e.e.a. opruimen, zodat ik de boel schoon achterlaat. Opa gaat het heus wel netjes houden, maar hoe minder troep hoe beter denk ik dan maar!

Tot de volgende maar weer.

Reacties

Reacties

Martin Haak

Hoi Eveline,
Ik ben trots op jou doorzetting vermogen en handigheid m.b.t de Laptop en de camera.
Dat jij verhalen kunt schrijven wist ik natuurlijk al! En deze lees ik dan ook met plezier.
Wat het huis betreft,wees gerust vlak voor jou thuiskomst bestel ik wel Bram Broerse. Knutten Mart

marja

gezellig zo een kleinzoon erbij waarvoor je niets hoeft te doen. en dat schoonhouden komt ook wel goed ik kijk uit naar je leuke verhalen daar in down under natuurlijk een mooie schapenvacht is heel leuk en de nodige souveniers natuurlijk. heel veel plezier daar bij je zoon schoondochter en natuurlijk nu je kleinzoon louis.

Joke Weeda

Hi Oma! Gefeliciteerd! We zijn dus ongeveer gelijktijdig grootouders geworden, wij van Lucas Benjamin zoon van Ruben &Carolien. Ik begrijp dat je de kleinzoon ih echt gaat zien en vasthouden. Heel goeie reis gewenst! Groetjes Frans en Joke

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!