Eveline-to-Australie.reismee.nl

even een up-date!

Zo, nu dan toch even tijd om een stukje tekst op het reislog te zetten, m.b.v. m'n tablet.

Alle reisbescheiden zijn in bezit, er zijn al diverse koffers aangeboden, dus dat komt ook goed. Vandaag in de trein geprobeerd in te loggen op m'n HTC, dat ging redelijk goed. Helaas vergeten een selfie te maken. Nu moet ik me nog de nieuwe fotocamera eigen maken, dat is ook nog wel een dingetje. Het ding heeft zelfs gps!

De eerste kadootjes voor de kleine zijn zelfs al afgeleverd, dus met die 30 kg komt het wel goed! En zelf ben ik natuurlijk druk aan het handwerken om de baby van een mooi dekentje en wandkleed te voorzien.

Iemand schreef op FB dat ze het dapper van me vond om zo alleen op stap te gaan. Maar ik wordt vanzelf die kant op getrokken, wat denk je! En ik heb een goed voorbeeld aan m'n schoondochter, die reist ook in haar eentje de hele wereld over!

Ditis voorlopig wel voldoende als up-date, tot de volgende keer!

Reacties

Reacties

eveline

Het is gelukt, ik kan knippen en nplakken op m'n tabletje, hoera!

marja

eindelijk je bent geen digibeet meer je hebt het te pakken. ik verheug me al op de mooie fotos en de gezellige stukjes van je. en ik blijf het dapper vinden alleen onderweg, maar jouw kennende gaat dat helemaal goed komen.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!