Eveline-to-Australie.reismee.nl

2 juli 2015

Uit lunchen

Vandaag eerst een poging ondernomen om pasfoto's van Louis te laten maken. Uiteraard bleef hij dit keer, ondanks alle gedoe, gewoon doorslapen, dus poging mislukt, want hij moet zijn ogen open hebben. Wat wel lukte was het kookboek kopen, dat ik graag wilde hebben. Staat vol met de meest heerlijke dingen, dus maak je borst maar nat! Daarna voor de laatste keer naar de verloskundige, Louis was weer gegroeid, dus dat gaat allemaal prima. We gingen uit lunchen met een vriendin van Jasmin bij een mega biologische winkel, met een cafe, een tuincentrum en een grote slagerij.http://www.kunara.com.au/

De route erheen was prachtig, ik heb weer een heel mooi stuk van de omgeving gezien. Helaas geen foto's gemaakt vandaag, vanuit de auto wordt dat immers niets.

Uiteindelijk waren we tegen half 4 weer thuis, en kon de was gelijk lekker droog naar binnen. Vanwege de goed gevulde lunch, hebben we maar een lichte maaltijd gekookt, risotto met champions. Omdat Louis op tijd naar bed moest, heb ik de maaltijd gekookt, en dat was gelijk mijn vuurdoop met de thermomix. Ik heb het inmiddels al een paar keer gezien en mee geholpen, dus dat lukte allemaal. Toe de laatste aardbeien met chocola, en nu nog een kop nepkoffie voor we naar bed gaan.

Ben benieuwd wat de dag van morgen gaat brengen. Zaterdag krijgen we in ieder geval visite, en zondag reizen we af naar Noosa, naar de oma van Jasmin.

Reacties

Reacties

Martin (opa)

Tja,jullie moeten denk ik maar met Louis vlak voor een voeding op de foto,dan lijkt mij de kans het grootst voor open ogen. Maar wat heerlijk te lezen dat onze Louis lekker groeit!
MMmm,kookboek yeh staat vast wat in voor deze opa! Maar goed dat jij de brood koffer hebt kunnen lenen van Margreet.Word ie weer 30 kilo? Tja,jou en Jasmin loslaten in zo'n bio schuur dat zal een feest apart zijn! Geen foto's vind ik jammer! Je hebt een super snelle camera mee dus die doet het perfect vanuit de auto. Natuurlijk is het niet zo gezellig voor Jasmin zo'n knippende schoonmoeder naast je in de car! Doet mij denken aan die chinese meneer jaren geleden bij mij achter in de taxi en over de wallen. Ik als chauffeur, zeg tegen mijn klant,look a naked currl. De man keek niet maar hield gewoon zijn camera tegen het zijraam en knipte er op los. Voornamelijk opblaas poppen.Ben altijd nieuwsgierig geweest wat er van die opname's terecht gekomen is.
Wel lekker om even te vertellen dat jullie naar Noosa gaan! Krijg zowat de neiging om een last min te boeken. Ben ook meteen even de foto's aan het terug kijken van toen wij er samen waren! Werkelijk Prachtig! Maar wat leuk om oma weer even te zien en te spreken! Je moet maar zo denken,dat jullie in Noosa weer even dichter bij het mooie weer zitten. Gaan jullie nog een rondje met het bootje? Met die slappe ouwehoer!
Ik heb ook ff gekeken voor zo'n Thermomix. Eind conclusie gaat niet door! Zo'n ding kost een vermogen!

Het aantal functies is een hele mond (en gebruiksaanwijzing) vol, als je het ons vraagt. Al lijkt het apparaat een stuk moeilijker om mee te werken dan het daadwerkelijk is. De knopjes en displays spreken veel voor zich, waardoor het begrijpen en gebruiken van de verschillende functies een stuk makkelijker is dan je zou verwachten.
Hoewel we steeds meer amateurkoks met de Thermomix aan de slag zien gaan, zijn het naar ons idee toch voornamelijk professionele die ermee werken. Dit komt waarschijnlijk door de hoge prijs, want vanaf een pittige €1028,- ben je in het bezit van de Thermomix. Wel krijg je voor dit bedrag een speciaal gemaakt kookboek met handige recepten voor het gebruik.
Ben je overstag en wil je het liefst morgen al een Thermomix op je aanrecht zien staan? Klik dan hier, hij is namelijk niet in winkels te koop, maar alleen online.

Zo'n bedrag is ook bijna een ticket to goudklomp 2!

Dus het blijft hier gas op glas! En dat hebben zij daar niet!

Veel plezier met de visite! Ik ga nog een paar batterijen maken. Er willen weer een hoop mensen fietsen van het weekend! xxxxxxx Mart

eveline

Ik had de supersnelle camera wel mee, maar ook een supersnelle chauffeur!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!